søndag den 30. december 2012

Post jul, status og mere produktion...

Ja, okay- indrømmet. Der blive ikke blogget til noget medalje for tiden. Der knogles i stedet med huset, at holde styr på ungerne, få nydt de fantastiske julegaver og hinanden inden vi lige om lidt går ind i et nyt år. 
De sidste par år har været gode ved mig. 2010 blev året, hvor manden og jeg blev gift. I 2011 mistede jeg dog min mor, men fik i stedet selv titlen som mor. Ellen kom til verden i år. Alt i alt, overvejende gode og lykkebringene ting. 
2013 må blive husets år. Selvom der stadig mangler (forfærdeligt) meget, før vi kan flytte ind, så glæder jeg mig voldsomt til at holde sommer i vores egen have. Plante vores egne blomster, grille på vores egen terresse. Og hvem ved hvad der ellers skal ske i året der kommer....

Derudover så er der gang i suttesnorene. Denne gang har der sneget sig en dreng ind - dejligt med lidt afveksling.

Godt nytår derude - vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar