tirsdag den 2. oktober 2012

Et hængeparti

Loppemarkedet på Onkel Dannys Plads gik bare super godt. Vejret var med os, folk var søde og min veninde holdt mig ved selskab hele dagen. Det var dog en super hård dag, og det har lige taget et par "slappe af" dage at komme sig over. 

I dag har jeg fået indkøbt lidt af pynten til Ellens barnedåb. Desuden fik jeg gjort et rigtigt hængeparti færdigt. Jeg har haft ikke så få af disse strikkede veste på min "to do" liste gennem de sidste par år. I dag fik jeg rent faktisk strikket den her færdig. Okay - jeg er ingen über cool strikkemama, men man skal jo starte et sted. Garnet fejler i hvert fald ingen ting; økologisk baby alpaca. 
Nu håber jeg bare, at Ellen kan få gavn af den i de kommende vintermåneder. Jeg er bare lykkelig over, at den blev færdig inden Ellen voksede fra den. Æhm, for oprindeligt startede jeg på den, da Asta var på Ellens alder. Ups...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar