lørdag den 29. september 2012

Lagersalg

Jeg ser frem til børnetøjslagersalgene, som et lille barn til juleaften. I dag gæstede vi Ej Sikke Lej lagersalget - manden passede pigerne, mor her shoppede. Fantastisk stykke mandfolk jeg er gift med! 

Jeg undskylder på forhånd de dårlige billeder, men lyset er elendigt her om aftenen. Håber dog at det giver et lille indtryk af, hvad jeg fik købt:


Da jeg nu skal købe til 2 børn, blev det til ikke så lidt;

  • 5 par sokker
  • 3 par strømpebukser
  • 3 hagesmække
  • 1 sæt junior sengetøj
  • 1 fleeceheldragt
  • 2 par bukser
  • 6 heldragte
  • 2 par overalls
  • 4 bodyer

Det meste er faktisk købt til Ellen. Selvom hun er en lillesøster, der nok kunne arve en del fra Asta, så synes jeg ikke det er tilstrækkeligt. Hun trænger også til nyt. 

I morgen står den på loppemarked på Onkel Dannys plads på Vesterbro. Jeg håber på godt vejr og en masse kunder i butikken!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar