lørdag den 3. november 2012

Lidt om stress....

Efter sygdomsræset troede jeg egentlig at Asta var oven på igen, men hun er stadig lidt piv og åbenbart også mere træt end sædvanligt. Efter 3 timer faldt hun igen omkuld, denne gang i vores seng. 
Hele den her sygdomsmisere slog lige bunden ud af min barnedåbsplanlægning. Ellens barnedåb er næste søndag og pludselig er jeg kommet langt bagefter med det hele. Oven i det hele startede Daniel også på nyt job i tirsdags, hvilket efterlader familien og vores "saml selv hus" lidt i det rene kaos. 
Det stresset mig alt sammen heeelt vildt, gør mig i super dårligt humør og mega rastløs. Men hvor end jeg gerne ville det, så er det pokkers svært at få lavet det helt vilde, når man er alene med begge piger. Der er altid en eller anden man skal skifte ble på, lave mad til eller putte til lur. 
Men når det så er sagt, så har vi det jo dejligt. Jeg skal nogle gange bare lade tingene fare, og slappe lidt af. Så det vil jeg gøre nu hvor begge piger sover. Slappe af - og forberede lidt til barnedåben! (det skulle jo nødigt blive for afslappet )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar